♥سلام♥

☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺

☺به وبلاگه خوجمله من خوش اومدین☺

♥سلام♥

 

                             

salam dos joniam mn baz omadam

vay koli delam baraton tang shode boooooood

oooooooo omadam k koli matlabe bahal bezaramo hal konim 

nazar yadeton nareha 

bos bos 

hamatono sod daram

berid webamo bbinid



نظرات شما عزیزان:

shaghayegh
ساعت13:56---4 مرداد 1393
سلام عشقولی
چه وبه قشنگی
به منم سر بزن


sajad
ساعت10:43---9 تير 1393
خب پس هنوز هستی تو نت خب چه خبرا

s
ساعت10:48---8 تير 1393


♥♥هر گاه ...♥♥



♥♥ بر ستیغ کوه عشق ...♥♥



♥♥ لاشخورهایی دیدی ... ♥♥



♥♥ که مرگ احساس تو را به انتظار نشسته اند ...♥♥



♥♥ تعجب مکن ... ♥♥



♥♥زیرا که هر جا عشقی متولد شد ... ♥♥



♥♥ لاشخورهای حسادت ... ♥♥



♥♥ کینه ... ♥♥



♥♥ فضولی ... ♥♥



♥♥ بر سر آن آواز مرگ سر داده اند! ... ♥♥



♥♥ به کوری چشم این کرکسها ♥♥



♥♥ تو عاشق باش♥♥


پاسخ:bawsh


nazir
ساعت17:50---7 تير 1393
خوش اومدی ابجی..
دلمون واست تنگیده بود...؟؟
بیشتر به ما سر بزن!
پاسخ:چشم حتما


آلا
ساعت21:52---6 تير 1393
سلام عزیزم آپم خوشحالل میشم سر بزنی

دختری از جنس باران
ساعت19:36---10 خرداد 1393
سلام آبجی بیتا وبت واخعا قشنجه ایبل داری خیلی خیلی زیباست
من که عاشق وبلاگت شدم
خوشحالم که وبت تو لیست لینک های منه آجی
به منم سر بزن


Raana
ساعت22:41---2 فروردين 1393
سلام بیتا جون
من رو که یادته ؟
رعنام مدیر وبلاگ جزیره ی فیلم و سریال
متاسفانه باز وبم فیل--- تر شد
به همین خاطر یه وب جدید زدم حتما سر بزن
آدرس رو واست گذاشتم
منتظرتم


amir
ساعت14:59---6 اسفند 1392
خیلی وبت خوشمل شده افلین

arash
ساعت14:49---5 اسفند 1392
سلام وب خیلی قشنگی داری ...به وب منم سربزن مطمئنم مطالبم به دردت میخورن

zahra
ساعت22:43---4 بهمن 1392
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒


zainab3
ساعت18:20---27 دی 1392
سلام وب بسيار زيبايى دارى اكه دوس داشتى به وبم سربزن لينك كردم توام منو لينك كن

راستى به وب دومم هم سربزن
پاسخ:لینکت کردم عجیجم..


محدثه
ساعت11:23---22 آذر 1392
ســــــــــــــــــــــــــــل ام وبت خیلی باحاااااااااااااااااااله به وب منم بیا

بـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ای
پاسخ:باشه


نوید
ساعت16:36---18 آذر 1392
کارتون عالیه
موفق باشید


فاطیما
ساعت18:24---10 آبان 1392
سلام دوستم من وتوهم سنیم منم سوم راهنمایی املینکم کن لینکت میکنم

MooneS
ساعت23:07---9 آبان 1392
خوبی؟ میشه بیای وبم و یه تبریک تولد بذاری؟ خواهش میکنم جبران میکنم قول میدم هرچندتا نظری که بذاری به همون اندازه تو وبت جبران میشه

nazir
ساعت21:04---13 مهر 1392
آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`


پریا
ساعت11:43---31 شهريور 1392
دیگه نمیای وبم؟؟؟؟
پاسخ:الان میام


پریا
ساعت11:41---31 شهريور 1392
امروز اومدم واست چندتایی نظر بزارم گلممممم




پاسخ:لـــــــــــــــــــــطفــ داری شما


parya
ساعت0:04---31 شهريور 1392
سلام وب خوبی داری
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن


شیوا
ساعت18:51---30 شهريور 1392
بیتاجون وبت عالی بود.

با اجازه لینکت کردم.


پاسخ:منم لینکت میکنم اجی


آنی
ساعت13:34---30 شهريور 1392
سلاااااااااااااام.

ممنون که به وب ما اومدی.

جمله های کلیشه ای رو نمیگم، از هر وبی خوشم بیاد باهاش تبادل میکنم.

اگه موافقی، خبر بده.

با تچکرررررررر
پاسخ:اوچکی میام میلینکمت


ناتاناییل عاشق
ساعت14:01---27 شهريور 1392
سلام دخملی میسی که بهم سرزدی.....به وبلاگت سرزدم عالـــــــی بود اجی
پاسخ:میــــــــــــــــــــــشی عجقم


erfan
ساعت12:33---27 شهريور 1392
ممنون که بهم سر زدی وبت خیلی ناناسه
پاسخ:خواهــــــــــــــــــــــــــــش میکنم...


صادق لیدر
ساعت23:11---26 شهريور 1392
میخوام با شما بلینکم.
پاسخ:بلینک بلینک


صادق لیدر
ساعت23:10---26 شهريور 1392
بازم به ما سر بزن.
پاسخ:حتمـــــــــــــــــــــــــــــــــــا


m-shokolaty
ساعت18:13---25 شهريور 1392
salam bita joon man linket kardam u ham linkam kon plz.
پاسخ:ok


maryam
ساعت22:00---22 شهريور 1392
سلام دوست عزیز از وبت خوشم اومد اگه با تبادل لینک موافق بودی خبر بده

محمد
ساعت18:19---12 شهريور 1392
حالا ميخاي همسايمون باشي خخخ چه باحال اون وقت خواهر كوچيكم هي مياومد موهاتو ميكشيد
پاسخ:عمرا اگه بزارم


Amir
ساعت22:02---11 شهريور 1392
با عنوانه وبلاگه دخملونه خودم لینکت کردم
پاسخ:ملشی


سجاد
ساعت19:15---11 شهريور 1392
سلام اجی بیتا خوبی تو
پاسخ:مرسی داش سجاد شما چطوری؟


Amir
ساعت19:09---11 شهريور 1392
جای تعریف نباشه وبت خوشکله اگه دوست داشتی بیا با هم لینک بشیم
http://amir0721.loxblog.com/


فاطی
ساعت0:14---11 شهريور 1392
سیلوم
پاسخ:سولیم


خشایار
ساعت14:54---8 شهريور 1392
سلام.وبت قشنگه.به منم بسر یکم بخندی!!!
پاسخ:ok


asal
ساعت22:17---7 شهريور 1392
salam kho0shgelam khoshhal misham be manam sar bezani

رعنا
ساعت13:51---4 شهريور 1392
نه بابا خودت که عکسام رو دیده بوی

چیزی توشون بود ؟

وبلاگ من و چند نفر دیگه همزان باهم فیلتر شدند ...... عجیب نیست؟؟

هان راستی وب غزل هم فیلتر شده همزان بامن همون دنیای عکس gem tv

که لینکش کرده بودی
پاسخ:اخی


رعنا
ساعت11:58---4 شهريور 1392
بیتا وبلاگم فیلترشده حالا چیکار کنم چجوری رفع فیلتر میشه؟؟؟:- ((:- ((
پاسخ:اخــــــــــــــی الهی حتما عکسه ... گذاشتی!!!


سعید
ساعت0:15---4 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی

yasi
ساعت10:33---30 مرداد 1392
مرسی عزیزم توهم لینک شدی!

☻♥ عاشقانه√میلاد♥☺
ساعت19:47---29 مرداد 1392


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا=نظر یادت نره حتما نظر بده =
پاسخ:ooooooooooooooomadam


SAJAD
ساعت11:20---28 مرداد 1392
‏‎
پاسخ:اخـــــــــــــــــــــــــی


غزل
ساعت13:46---26 مرداد 1392
ا زرنگی ما لینکت کنیم تو لینکمون نکنی من لینکت میکنم به شرط این که هم به من سر بزنی و هم لینکم کنی منتظرمwww.19851988.loxblog.com
پاسخ:اوکی


nazir
ساعت11:55---23 مرداد 1392
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥
فعلا....زت زیاد


نایریکا
ساعت1:15---23 مرداد 1392
سلام گلم من تو رو لینکیدم میشه منو بلینکی؟

آرش
ساعت19:47---22 مرداد 1392
سلام
ببخشید چند روزی سرم شلوغ بود نتونستم بیام
ولی جبران میکنم
ولی شما اصلا سر نزدید
منتظرم
خدانگهدار


SAJAD
ساعت7:44---22 مرداد 1392
وقتی ازغربت ایام دلم میگیردمرغ امیدمن ازشدت غم میمیرد دل به رویای خوش خاطره ها میبندم بازهم خاطرتودست مرا میگیرد سلام مجدد!
پاسخ:سلام


arezojoon
ساعت17:29---21 مرداد 1392
از بعضیا میپرسی اسم بچه تونو چی گذاشتید ؟

یه چیزی میگن که مجبور میشی بعدش بپرسی به سلامتی حالا دختره یا پسر
به سرنمیزنی اجی بیتا


Emo Girl
ساعت2:03---20 مرداد 1392
سلام عسیسم وبت خییییییییلی نایسه من لینکت کردم دوس داشتی بهم بسرنفسم....
پاسخ:حتما عخشم


a
ساعت20:04---18 مرداد 1392
سایت جالبی دارید
لطفا با ما هم تبادل لینک نمایید
سایت تبادل لینک هوشمند
http://linkvvs.vvs.ir/


نایریکا
ساعت13:50---18 مرداد 1392
سلام گلم من تو رو لینک کردم توهم منو اگه میشه بلینک
پاسخ:حتما لينکت ميکنم


دهه هفتادیا
ساعت19:29---17 مرداد 1392
سلام من اپم وتوقع نظر زیادندارم...منتظرم عجقم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خدا ازت نگذره اگه بدونه نظر بري,
یک شنبه 16 تير 1398 23:8bita**| |
♀ طراح: قالب های میس رویایی ♀