**********************

☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺

☺به وبلاگه خوجمله من خوش اومدین☺

**********************

ناخن مصنوعي ،

 مژه هاي مصنوعي، 

موهاي مصنوعي،

 رنگ پوست مصنوعي  و عجیب است 

وهنوز...................

عده اي از خانمها  گلايه مي كنند كه 

"مردان واقعي" پيدا نمي كنند!!

 

بــه هـــرکــس مـــی گـــویـــم "تـــــو"

بـــه خـــودش مــیــگـــیــرد. . .!

امـــا نـــمـــی دانــــــد کــــــه 

هــیـــچ کــس بـــرای مـن 

"تـــــــو" 

نـــمــی شـــود. . . . !

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

اجی محدثه
ساعت0:25---24 تير 1392

جمعه 21 تير 1392

:: 17:54 :: نويسنده : parya

مهربانی یعنی اینکه:

اگه تو یه راهی با هم باشیم و ناگهان یه خرس دنبالمون کنه؛

من بخاطر تو اهسته تر فرار می کنم . . .


Moein
ساعت13:42---23 تير 1392
لینک شدی آبجی جونم

ارمغان
ساعت21:23---22 تير 1392
لینکت کردم
پاسخ:الانه كه توم لينك بشي


YaR0o
ساعت20:46---22 تير 1392


بيتا خودتي تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:ن پ بابامه


NiL0o
ساعت20:38---22 تير 1392
باريك ولي تو كه وبلاگت شاده اينا چيه؟
پاسخ:ادم كه هميشه شاد نيس بعضي وقتا ناراحتي بهت ارامش ميده


bita
ساعت20:36---22 تير 1392
اخي خيلي قشنگ بود

بيتا خانم ديگه به ما سر نميزني
پاسخ:به خدا ميااااااااااااام اي بابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خدا ازت نگذره اگه بدونه نظر بري,
شنبه 22 تير 1392 20:21bita**| |
♀ طراح: قالب های میس رویایی ♀