good

☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺

☺به وبلاگه خوجمله من خوش اومدین☺

good

ﻫﺮ ﻭﺥ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﻣﯿﺮﻡ ﺳﺮ ﭘﯿﺎﻧﻮﻡ 

 ﺑﻌﺪﺵ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﭘﯿﺎﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ﺭﻭ ﻣﯿﺰ ﺿﺮﺏ ﻣﯽ ﺯﻧﻢ  

 

یه بیژامه دارم انقدر راحتم توش که هر 1 دقیقه یک بار

نگاه می کنم ببینم پامه یا نه 

 

پسر :

بیا همه چی رو از اول شروع کنیم 

دختر :

یعنی الان تو داداش منی ؟  

 

بنده از همین تریبون اعلام میکنم که :

با این برادر های افغانی مهربون باشید 

تا چن سال دیگه ما میخوایم بریم اونجا کارگریااااا 

 

من اگه مجری مناظره انتخابات می شدم از نامزدا می پرسیدم :

چرا در شمال ایران بام بسیاری از خانه ها را شیب دار میسازن 

هر کی مطلبو گرفت نظر بده

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

♥♥Darya
ساعت17:45---14 شهريور 1392
من مطلبو نگرفتم

حامد
ساعت0:31---29 تير 1392
سلام
خوب وبت دخملونست منم پسرم نمیتونم نظر خاثی بدم اما خوبه
اگه خواستی لینکم کن بگو منم لینکت کنم
تا بازدید هر روزم با لینکت اشنا شن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خدا ازت نگذره اگه بدونه نظر بري,
جمعه 28 تير 1392 3:1bita**| |
♀ طراح: قالب های میس رویایی ♀