باحال

☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺

☺به وبلاگه خوجمله من خوش اومدین☺

باحال
به داييم ميگم امسال روزه ميگيري
 
داييم گفت:من پارسال يه روز روزه گرفتم هنوز گرسنمه
 
 
ﻣﻦ " ﻭ " ﺍﻭﻥ ﺭﻭﯼ ﺳﮕﻢ " ﻭ " ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﻢ " ﻭ "
ﺧﺮ ﻭﺟﻮﺩﻡ " ﻭ " ﮐﺮﻡ ﺩﺭﻭﻧﻢ "
ﯾﻪ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺍﯾﻢ
ﺧﻴﻠﻲ ﺍﻡ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯿﻢ !

 

دیالوگی كه امروز تو تاكسی شاهدش بودم (بین ۲ دختر) :
.
.
.
.
.
.
.
.
موبایلت داره زنگ میخوره گلم
- اَه پیداش نمیكنم!!
نكنه خونه جا گذاشتیش؟!!
بعدشم بخاطر افراط در خنده ، راننده لطف کرد پیادم کرد :|
 
 
ﭘﺴﺮ: ﺑﺎ ﺷﯿﮑﻢ ﺧﺎﻟﯽ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺳﯿﺐ
ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﺨﻮﺭﯼ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﺷﯿﺶ ﺗﺎ!
ﭘﺴﺮ: ﻧﻪ ﺩﯾﮕﻪ! ﻓﻘﻂ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ! ﭼﻮﻥ
ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺳﯿﺐ ﺩﻭﻡ،
ﺷﯿﮑﻤﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﻧﯿﺴﺖ!
ﺩﺧﺘﺮ: ﻋﻪ! ﭼﻪ ﺑﺎﺣﺎﻝ! ﻭﺍﺳﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺗﻌﺮﯾﻒ
ﻣﯿﮑﻨﻢ!
...
ﺩﺧﺘﺮ: ﺑﺎ ﺷﯿﮑﻢ ﺧﺎﻟﯽ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺳﯿﺐ
ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﺨﻮﺭﯼ؟
ﺩﺧﺘﺮ ﺩﻭﻡ: ﺩﻩ ﺗﺎ!
ﺩﺧﺘﺮ: ﺍَﻩ ﻣﺴﺨﺮﻩ ! ﺍﮔﻪ ﻣﯿﮕﻔﺘﯽ ﺷﯿﺶ ﺗﺎ،
ﯾﻪ ﻣﻌﻤﺎﯼ ﺟﺎﻟﺒﯽ ﻣﯿﺸﺪ!
‬‫ خخخخخخخخخخخخخ
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت15:08---29 تير 1392
سلام دوست من وبلاگ باحالی داری خوشحال میشم اگ ب من سر بزنی و نظرتو درمورد وبلاگم بگی.

موفق باشی
پاسخ:حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خدا ازت نگذره اگه بدونه نظر بري,
شنبه 29 تير 1392 14:25bita**| |
♀ طراح: قالب های میس رویایی ♀