هه

☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺

☺به وبلاگه خوجمله من خوش اومدین☺

هه

دو باره جیش کردمممممممم
:(((((‬



نظرات شما عزیزان:

دنيا
ساعت15:13---30 مرداد 1392
نازى كوچولو،موچولو

صبا
ساعت13:12---1 مرداد 1392
خخخخخخخخخخخخخخ

k.s
ساعت12:06---1 مرداد 1392
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟ اینو به ۱۰ نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/)اینیه بازی فرانسویه(صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!)تقریبا ۹۰%شبیه(من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به۱۰نفر بفرستیش

بالاتر سیاهی رنگی نیست
ساعت1:04---31 تير 1392
نگو جیش کردم بگو شماره یک دارم آفرین نانا
پاسخ:ديگه خلاصه هرچي بود تموم شد


ashk naz
ساعت15:29---29 تير 1392
ای جانم کوچولو.خیلی ممنون که به وبم سر زدی.باتبادل لینک موافقم.اگه دوس داری لینکم کن. من لینکت کردمابای
پاسخ:ok


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خدا ازت نگذره اگه بدونه نظر بري,
شنبه 29 تير 1392 15:20bita**| |
♀ طراح: قالب های میس رویایی ♀