بعله!!

☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺

☺به وبلاگه خوجمله من خوش اومدین☺

بعله!!

 یه سوال از بچگی مغز منُ درگیر کرده…


    این که تو جر و بحث بهت میگن حالا نشونت میدم دقیقاً چیو میخان نشون بدن؟

 

 

دغدغه خانم ها اینه که یه لاک نارنجی که میگیرن باید

 

 

 

کیف و مانتو و شال و کفش نارنجی هم بگیرن که ست باشه!

 

 

 

اون وقت من میخوام برم بیرون فقط چک میکنم

 

 

 

که زیپ شلوارم باز نباشه
 

یه سوال فنی دارم اینایی که موهاشونو دنبه اسبی میبندن

کلشون کجای اسب حساب میشه؟؟؟؟

 

 

زنگ زدم به سهراب پرسیدم “قایقت جا دارد”
.
.
.
.
صدا آمد :از بی ادبان!

 

فهمیدم اشتباهی شماره لقمان رو گرفتم، سریع قطع کردم…! :|

 

تلویزیون داشت می گفت کودک لطیف است با آن به درستی برخورد کنید !
در راستای مسخره بازی به مامانم میگم : ماماااان من لطیفماااا …
مامانم : عزیزم تو دیگه از لطافت دراومدی کثاااافط شدی !!!
به نظر شما آلبوم دادم بیرون اسمشو چی بذارم ؟ 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت20:09---31 تير 1392
سلام بیتا جونم چه با حال بود میگم من سیستم تبادل لینکم تو وبلاگم نیست بعدشم لینک های وبلاگم نیست میتونی مشکلمو حل کنی تو تنظیمات سیستم تبادل لینک هم رفتم هرکاری کردم نشد نمیدونم مشکل از لوکس بلاگه نمیدونم چه مرگشه
پاسخ:ماله منم خراب شده


بالاتر سیاهی رنگی نیست
ساعت0:59---31 تير 1392
زنگیدن به سهراب خیلی باحال بود:- ))وای خسته شدم اینقد خندیدم
پاسخ:لطيفه از همش باحال تر بود


مبتکران
ساعت18:55---30 تير 1392
وب زیبایی داری خوشحال می شم شما هم به من سربزنی راستی نظر هم باید بزاری اگه همیشه برام نظر بزاری و به وبلاگم سربزنی من هم به وبلاگ شما سرمیزنم.حتما اسم وبلاگتو تو کامنت درج کن تا بدونم شما هستی.

این هم آدرسشhttp://mobtakeran.loxblog.com

نامردی اگه بیایی ونظر ندی کلی مطلب جدید گذاشتم.


پاسخ:ok ok ok


محمد
ساعت18:30---30 تير 1392
سلام شرمنده ناراحت شدی برا من مهم نیست میخای پاک کن میخای بزارش خانوم کوچولوووووو
پاسخ:باشه پس پاك نميكنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خدا ازت نگذره اگه بدونه نظر بري,
یک شنبه 30 تير 1392 17:7bita**| |
♀ طراح: قالب های میس رویایی ♀